gerechtsdeurwaarderskantoor

Als u in zee gaat met een gerechtsdeurwaarderskantoor, wilt u uiteraard op de hoogte blijven van de belangrijkste feiten in uw dossiers en de voortgang ervan. Een gerechtsdeurwaarder draagt transparantie hoog in het vaandel en maakt werk van een uitgebreide en accurate rapportering. Bij Modero worden alle data in real time gesynchroniseerd, waardoor de opdrachtgever alles ook in real time kan opvolgen.  Er zijn ruwweg 3 type rapportages mogelijk.

1. Dynamische rapportering

De financiële wereld en uw business zijn voortdurend in beweging. Wie niet wil achterblijven, kan dus maar beter focussen op innovatie en continue verbetering. Nauwgezette opvolging en rapportering zijn daarbij doorslaggevend, zowel intern als extern.

Een rapportering die inspeelt op uw snel veranderende business? Modero maakt het waar met een dynamische online rapporteringsmodule met sterk ontwikkelde visualisatiemogelijkheden. Dagelijks worden gegevens uit de operationele database in het datawarehouse overgeladen, waardoor de rapporteringen altijd up-to-date zijn. Het grote voordeel van deze webtool is dat u of uw medewerker zelf ad hoc-rapporten kan samenstellen. Aan de hand van enkele vooraf bepaalde filters kunt u op eenvoudige wijze rapporten maken, en dat tot op dossierniveau.

2. Periodieke rapportering

Naast de dynamische rapportering bieden we een meer gestandaardiseerde, periodieke rapportering aan. De statistieken worden automatisch en volgens een zelfgekozen frequentie aangeleverd in pdf- of Excelformaat. Volgende statistieken zijn voorzien:

  • Sequentiële statistiek: maandelijkse opvolging van een bundel van dossiers
  • Globale statistiek: overzicht van de status van alle dossiers
  • Gedetailleerde statistiek: overzicht van alle dossiers in detail (saldi)
  • Gedetailleerde statistiek per bundel: overzicht van alle dossiers (saldi) die in een welbepaalde bundel zijn doorgestuurd
  • Recuperatiestatistiek

In nauw overleg met uw onderneming ontwikkelen we ook listings op maat die we dagelijks, elke maandag, of bijvoorbeeld elke tweede donderdag van de maand doorsturen naar de betrokken personen. Denk maar aan meldingen over afgesloten dossiers of wijzigingen in aandachtsdossiers.

3. Online dossierconsultatie

Wij bieden grote opdrachtgevers een webapplicatie aan voor online dossierconsultatie. Met behulp van die webapplicatie kunt u direct en in real time de status van het dossier zien. Modero staat volledig in voor de opzet van de applicatie binnen uw onderneming en voorziet ook een opleiding.

Wat met uw KPI’s?

De KPI-rapportage kan voor Modero-klanten zowel periodiek als dynamisch gebeuren. De opgestelde Service Level Agreement (SLA) tussen de opdrachtgever en Modero wordt proactief gemonitord. We gaan na of de doelstellingen binnen de vooropgestelde termijn worden gehaald. Doet er zich een probleem voor in een dossier? Dan wordt u meteen verwittigd.

Meer weten over onze rapportagemogelijkheden? Neem snel contact op!