Governance-beleid

Modero zorgt voor garanties bij elke samenwerking. Onze kostenefficiënte aanpak en transparantie zijn standaard; daarbovenop zorgen goede afspraken voor duidelijkheid inzake behandeling, informatie en verloop van de dossiers. De werkmethode en prestatieparameters worden omschreven en de opdrachtgever kan op elk moment de data opvragen, ook bij stopzetting van de samenwerking.

Drievoudig governance-beleid

Ons governance-beleid bestaat uit drie onderdelen:

- Het Service Level Agreement (SLA) stellen we op na analyse en voorbereiding van de toevertrouwde opdracht;

- Het Draaiboek leggen we vast bij de opstart van het invorderingstraject;

- Een Exit Plan garandeert de mogelijkheid van eenvoudige digitale en fysieke overhandiging van uw up-to-date dossier op het einde van opdracht of partnership.

Een specifieke SLA

Het Service Level Agreement tussen de opdrachtgever en Modero bepaalt welke diensten wederzijds worden geleverd en aan welke kwaliteitseisen die moeten voldoen. De krijtlijnen van de samenwerking dus. We formuleren nauwkeurig een aantal prestatie-indicatoren, normen en restricties zodat de relevante factoren op elk moment nuttig kunnen worden beoordeeld en u overzichtelijk vaststelt hoe efficiënt Modero uw dossier behandelt.

Een duidelijk draaiboek

Het draaiboek omvat de richtlijnen voor het invorderingstraject die elke Modero-medewerker krijgt.

Het omschrijft het vooropgestelde traject en de mogelijke afwijkingen ervan, de financiële verwerking van betalingen en de contactpersonen bij Modero en bij de opdrachtgever. Het draaiboek is geen rigide document maar wordt aangepast bij structurele problemen en na evaluatievergaderingen.

Een efficiënt exit plan

Het Modero-softwareplatform met uniforme opslag van alle geactualiseerde informatie toont hier zijn troeven: raadpleging en bundeling van digtale data verloopt rimpelloos. Het exit plan garandeert:

- een snelle overdracht van het digitaal dossier op een elektronische drager;

- overhandiging van het uitvoeringsdossier en de fysieke documenten aan de opdrachtgever of zijn nieuwe invorderingspartner.

De continuïteit van de dienstverlening aan de opdrachtgever staat bij Modero centraal: het exit plan zorgt daarvoor.

De visie van Modero

We focussen op een snelle en kostenefficiënte invordering voor de opdrachtgever, met oog voor elke klant. Modero hanteert hoge maatstaven en is ervan overtuigd dat uw opdracht feilloos wordt afgehandeld. Daarom leggen we ons engagement graag zwart op wit vast op papier.