Modero biedt haar opdrachtgevers op elk ogenblik een beveiligde toegang tot hun dossiers. Dankzij deze gebruiksvriendelijke webapplicatie voor online dossierconsultatie kan u de dossiers via het internet opvolgen doorheen het hele externe invorderingstraject.

U heeft altijd en overal zicht op: een gedetailleerd kostenoverzicht; de vooruitgang van de procedure en de belangrijke documenten in uw dossier (akten, aanmaningen, vonnissen, beslagberichten, overzichten van in beslag genomen goederen, ...).

U kan ook onmiddellijk reageren op de situatie zoals deze in het kantoor aanwezig is. Zo kan u via de webapplicatie de opdracht geven om een dossier stop te zetten, betalingen (buiten kantoor) in te boeken, afrekeningen op te vragen, opdracht te geven voor de creatie van nieuwe dossiers, enz.

Klik hier om de webapplicatie te bereiken

U krijgt hierbij twee mogelijkheden om in te loggen. Welke aanmeldingswijze voor uw webapplicatie wordt gebruikt, kan u navragen bij uw contactpersoon bij Modero.

INLOGGEN MET UW ELEKTRONISCHE IDENTITEITSKAART

Om deze optie te kunnen kiezen, moet u beschikken over een lezer voor elektronische identiteitskaarten die aan uw computer verbonden is. Nadat u uw elektronische identiteitskaart in de kaartlezer heeft ingebracht, klikt u op “aanmelden met uw eID”.

INLOGGEN MET UW GEBRUIKERSNAAM EN PASWOORD

U heeft van Modero een unieke gebruikersnaam en een paswoord ontvangen. Indien u wenst in te loggen met uw gebruikersnaam en paswoord, dan vult u in de velden “LOGIN” en “PASWOORD” deze gegevens in, waarna u op de bevestigingsknop klikt.

Heeft u een fout getypt in uw gebruikersnaam en/of paswoord, dan krijgt u een foutmelding. Klik opnieuw op “inloggen” bovenaan rechts in het scherm, en voer opnieuw uw gebruikersnaam en paswoord in. 

Opgelet: het paswoord is hoofdlettergevoelig. Krijgt u een foutmelding, check dan zeker of het gebruik van hoofdletters af staat.

Opgelet: u kan in totaal 5 pogingen ondernemen om in te loggen. Controleer goed de logingegevens die u van Modero ontvangen heeft vooraleer opnieuw in te loggen. Bent u er na 5 pogingen toch niet in geslaagd in te loggen, neem dan contact op met ons kantoor.